nu är vi igång

hej på er ! nu så är vi igång, eller jag rättare sagt, jag har sms:at bella och skrivt att jag tkr att vi ska få igång bloggen, nu har jag ändrat teckensnitt och design, ska bara fixa bloglovin nu med, eller det får bella kanske göra, eller vi får se ! :) nu är jag stolt över mig själv :D haha ........ha de bra, och här kommer två bilder också ! :)'
Foto: Signe | Modell: Isabella
Foto: Isabella | Modell: Signe
bilderna är tagna från bellas blogg . men andra finns på min blogg . föresten , bilderna är tagna i början av sommarlovet, när jag bella, och thea fotade tsm ! :) (och jag vet att jag ser lite dum ut på bilden, men jag har inte så många på mig, mest på bella haha) kram /Signe, och jag antar att inga läser bloggen nu, men snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0